تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی مهدی احمدوند و همسرش +ماجرای ازدواج زندگی شخصی و عکسها

بیوگرافی مهدی احمدوند و همسرش +ماجرای ازدواج زندگی شخصی و عکسها

بیوگرافی و زندگینامه مهدی احمدوند

مهدی احمدوند خواننده جوان و پرطرفدار ایران، متولد 29 بهمن سال 1370 است. او اکنون 26 ساله است، اصالت وی به شهر قزوین برمیگردد اما در شهر کرج بزرگ شده و زندگی میکند. او همراه با خوانندگی به آهنگسازی و ترانه سرایی نیز میپردازد.

لقب وی شاهزاده موسیقی پاپ ایران است

ازدواج و همسر

وی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

مهدی احمدوند

آغاز هنرمندی

وی از بچگی علاقه زیادی به فعالیت کردن در حوزه موسیقی داشت و از سن 14 سالگی به صورت بسیار جدی و حرفه ای در یک آموزشگاه موسیقی به آموختن ساز ویولن پرداخت، او بعدا علاقه به خواندن و موارد دیگر نشان داد و به دلیل دردسترس نبودن آهنگ ساز و ترانه سرا تصمیم گرفت خودش وارد عمل شود و به دنبال یادگیری آهنگسازی، ترانه سرایی و تنظیم رفت و تا کنون نیز موفق بوده است.

بیوگرافی مهدی احمدوند

مشهور شدن

او برای مخاطب خاصی نمیخواند و فقط برای علاقه به موزیک، دوست دارد که بخواند، اولین موسیقی او به نام خیلی دوست دارم یه روز است که ترانه سرا + آهنگسازی و تنظیم اورا خودش انجام داده است. همچنین اولین تنظیمی که برای شخص دیگه ای انجام داده ، برای سامان جلیلی و آهنگ تاوان بوده است.

مهدی احمدوند با آهنگ عشق اول گردوغبار به پا کرد و اسم او سرزبان ها افتاد و تا مدت ها رکوردار پیشواز ایرانسل بود این آهنگ و یه موفقیت بزرگ بود برای مهدی.

Mehdi Ahmadvand

آلبوم های مهدی احمدوند

ساعت هفت – 1395

از این ساعت – 1393

خونه غرور (پخش اینترنتی)

نقطه ضعف (پخش اینترنتی)

موج منفی (پخش اینترنتی)

سن مهدی احمدوند

شباهت وی به محسن یگانه

بسیاری از مردم اعتقاد دارند او شبیه به محسن یگانه است و شبیه او کار میکند اما او میگوید که اینطور نیست.

مهدی احمدوند

الگو

او به شادمهر عقیلی علاقه بسیاری دارد چون او هم ساز میزند و هم میخواند.

نظر او درمورد سامان جلیلی

سامان پسر خوب و با استعدادی هست بعضی ها میگن که تنظیم من باعث پیشرفت سامان جلیلی شده اما من همیشه گفتم سامان با هر کسی دیگه ای کار میکرد بازم پیشرفت میکرد چون توانایی بالایی داره و من فقط یک تنظیم معمولی انجام دادم.

[مجموع: 5 میانگین: 2.4]



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی مهدی احمدوند و همسرش +ماجرای ازدواج زندگی شخصی و عکسها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..