تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک شماره برای کمبودهای دارویی

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، دکتر کیانوش جهانپور از دسترسی مردم به قیمت مصوب تمام داروها خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ضرورت اطلاع رسانی به هنگام در خصوص فهرست و قیمت مصوب اقلام دارویی و حسب دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تاکید رییس سازمان غذا و دارو، جزئیات لیست و قیمت مصوب تمام اقلام دارویی قابل عرضه در داروخانه های سراسر کشور در قسمت جستجوی دارو، سامانه اطلاعات دارویی سازمان غذا و دارو به نشانی اینترنتی  http://irc.fda.gov.ir/nfi  قابل جستجو و بازیابی است.

بیشتر بخوانید: 

وقتی دارو خطرناکتر از موادمخدر می‌شود/طنز تلخ نظام سلامت - تغییر جای بیمار با پزشک

سخنگوی سازمان غذا و دارو در ادامه افزود: همچنین فهرست اقلام و قیمت مصوب اقلام مورد اشاره از طریق قسمت اطلاعات دارویی اپلیکیشن TTAC به صورت برخط، قابل جستجو و در دسترس خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این سامانه قابلیت نصب بر روی گوشی های همراه را دارد، تصریح کرد: این سامانه بر روی گوشی‌های تلفن همراه قابل نصب بوده و همزمان استعلام اصالت و سلامت کالا، دسترسی به اطلاعات و بهره گیری از اطلاعات دارویی اعم از قیمت و... از امکانات این نرم افزار به صورت آنلاین می باشد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو  همچنین تأکید کرد: از مردم درخواست می‌کنیم هر موردی چه در حوزه کمبود دارو و چه در حوزه مغایرت قیمت را از طریق سامانه تلفنی 190 به همکاران ما در معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور اطلاع دهند، قطعا پیگیری شده و چنانچه تخلف محرز باشد با آن شدیدا برخورد می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک شماره برای کمبودهای دارویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..