تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی اصلاح‌طلبان اسب زین شده را به زمین می‌زنند + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وعده‌های مدیریت شهری تهران در خصوص راه اندازی مجدد خط 7 مترو تهران همچنان ادامه دارد و این در حالی است که راه‌اندازی مجدد این خط به اما و اگرهای بسیاری ربط دارد.

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه خط 7 مترو به دلیل عدم مسائل ایمنی متوقف شده است، اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایلی که باعث به تعویق افتادن مجدد خط 7 شده است کمبود نقدینگی است.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری در دوره گذشته مملو از رونق بود و منابع خوبی از فروش تراکم در اختیار مدیران شهری بود و مشکلی را برای اجرای پروژه‌ها نداشتند.

این در حالی است که ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره تلاش مدیریت شهری برای رفع مشکلات شهر تهران اظهار کرد: در زمان قالیباف همه شاهد بودند هر هفته یک ایستگاه مترو در سطح شهر تهران راه‌اندازی می‌شد.

وی افزود: توسعه حمل‌و نقل عمومی برای مدیریت شهری اهمیت ویژه‌ای داشت و در همین  زمینه تلاش‌های گسترده‌ای هم برای آن صورت گرفت.

قناعتی گفت: در روزهای که شهر تهران آلوده بود تعداد مرگ و میر‌ها نیز افزایش داشت و بر همین اساس حساسیت اعضای شورای شهر تهران به سمت توسعه حمل‌و نقل عمومی به ویژه مترو بود.

عضو سابق شورای شهر تهران تصریح کرد: در همان زمان هم برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به عدم ایمنی خط 7 مترو تهران انتقاد داشتند و بر همین اساس بازدیدی از خط 7 صورت گرفت که در نهایت اعلام شد که ارائه خدمات با این شرایط برای خط 7 بلامانع است.

وی گفت: طرح خط 7  بر اساس طرح جامع و بر اساس زمانبندی در حال انجام بود ولی متاسفانه این خط در دوره جدید مدیریت شهری متوقف شد.

قناعتی بیان کرد: در آن زمان تیم خاص اقتصادی پیگیر مطالبات و تامین اعتبارات بودند و خط 7 مترو تهران اوایل سال 96 با 22 کیلومتر خط به بهره‌برداری رسید و 5 کیلومتر باقی مانده ایستگاه‌های فرعی و پارکینگ بودند و 19 ایستگاه داشت که 11 ایستگاه به‌بهره‌داری رسید.

به گزارش تسنیم خط 7 مترو تهران حدود یکسال است که از سوی مدیریت شهری در این دوره متوقف شده است و هنوز هم مشخص نیست خط 7 چه زمانی مجدداً راه‌اندازی می‌شود و بسیاری از شهروندان نسبت به این موضوع منتقد هستند و اذعان دارند که این اقدام مدیریت شهری موجب آسیب زدن به شهروندان شده است.

شهروندان تهرانی امیدوارند که مدیران شهری توجه‌ای را برای اتمام خط 7 داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی اصلاح‌طلبان اسب زین شده را به زمین می‌زنند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..