تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود SimLab Composer 9.0.4 – نرم افزار طراحی سه بعدی و ۳۶۰درجه

Simulation Lab Software SimLab Composer یک نرم افزار حرفه ای برای طراحی های سه بعدی می باشد که به کمک آن میتوانید کارهایی مانند ساخت صحنه های سه بعدی و رندرینگ، به اشتراک گذاری و ساخت انیمیشن را انجام دهید. این نرم افزار دارای محیط گرافیکی برای طراحی صحنه ها و اشیا فیزیکی می باشد که با استفاده از ابزار هایی که این نرم افزار دارا می باشد میتوانید صحنه های ساده تا پیچیده را طراحی کنید.

دانلود SimLab Composer از انواع فرمت ها از جمله SketchUp، Rhino، STEP، IGES، ACIS، Collada، ۳D PDF، ۳D XML، FBX، Obj، ۳DS، U3D، STL، SolidEdge، Inventor و SolidWorks پشتیبانی میکند.  یکی از قابلیتهای جالب این نرم افزار میتوان به ساخت و به اشتراک گذاری فایلهای پی دی اف سه بعدی اشاره کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار باید به ایجاد صنحه های سه بعدی ، رندر کردن با سرعت بالا ، اشتراک گذاشتن صحنه های سه بعدی ، نورپردازی حرفه‌ ای محیط ، ت نورپردازی حرفه‌ای محیط و …. اشاره نمود.

دانلود-نرم-افزار-SimLab-Composer

اسکرین-شات-Simulation-Lab-Software-SimLab-Composer  اسکرین-شات-Simulation-Lab-Software-SimLab-Composer  اسکرین-شات-Simulation-Lab-Software-SimLab-Composer

info

SimLab composer is a 3D scene building, rendering, sharing, and animation application. SimLab Composer is an easy to use application, yet a very powerful one. SimLab Composer is 3D FOR ALL!

سیستم مورد نیاز

Windows 7  •  Windows 7 64 bit  •  Windows 8  •  Windows 8 64 bit •  Windows 10  •  Windows 10 64 bit

راهنمای نصب

پس از اتمام نصب، محتوای درون پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار جایگزین نمایید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود SimLab Composer 9.0.4 – نرم افزار طراحی سه بعدی و ۳۶۰درجه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..