تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود آلبوم موسیقی فیلم Skyscraper اثری از Steve Jablonsky

موسیقی متن فیلم Skyscraper – آسمان خراش اثری از Steve Jablonsky، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۱۸ قطعه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. فیلم Skyscraper، داستان ویل فرد با بازی دواین جانسون را که مامور سابق FBI و رئیس سابق تیم نجات گروگان‌ها است، روایت می‌کند که در حال حاضر وظیفه رهبری تیم امنیتی برج‌ها را بر عهده دارد. او اکنون رئیس بخش امنیت بلندترین برج جهان در کشور چین شده است و باید امنیت این برج را تامین کند، اما او متوجه یک آتش سوزی بسیار بزرگ در این برج می‌شود.

او در ادامه متوجه می‌شود که این آتش‌سوزی عمدی است و علاوه بر اینکه او باید فرد یا گروهی که مسئول این حادثه هستند پیدا و دستگیر کند، او باید خانواده‌اش را که در داخل ساختمان حضور دارند و به دام افتاده‌اند، نجات دهد. کارگردانی این فیلم را راوسون مارشال توربر برعهده دارد. این دومین فیلمی است که توربر و جانسون با یکدیگر همکاری می کنند. فیلم آسمان‌ خراش محصول مشترک کمپانی یونیورسال پیکچرز و لجندری، در تاریخ جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ (۱۳ جولای ۲۰۱۸) اکران می شود. دیگر بازیگران فیلم نیو کمپبل، پابلو شرایبر، چین هان، کوین رنکین، آدرین هولمز و برایان مان می باشند.

موسیقی متن فیلم Skyscraper اثری از Steve Jablonsky

Skyscraper Orginal Soundtrack 320-128Kbps

موسیقی-متن-skyscraper-ost

info

Tracklist:
01. Hostage, Pt. 1
02. Will & Sarah
03. Welcome to Heaven
04. Botha
05. The Crane
06. Chopper Ambush
07. Duct Tape
08. Bridge Collapse
09. Proper Motivation
10. Out on a Ledge
11. Georgia & Henry
12. Reflections
13. Hostage, Pt. 2
14. Reboot
15. Lucky Man
16. Skyscraper
17. The Pearl
18. Jamie N Commons – Walls

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود آلبوم موسیقی فیلم Skyscraper اثری از Steve Jablonsky»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..