تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Wiseplay v6.0.3 پلیر حرفه ای موزیک و فیلم – اندروید

نرم افزار Wiseplay یک اپلیکیشن پخش موزیک و فیلم می باشد که توسط کمپانی Mulgoi به صورت رایگان منتشر شده است. این نرم افزار توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ را در فروشگاه گوگل پلی ثبت کند. این پلیر چند کاره به راحتی اکثر فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند و با مجموعه ای از امکانات و ابزار ها، تجربه ای جدید را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. از مهم ترین قابلیت های ویژه این پلیر، پشتیبانی از پخش DLNA و کروم کست می باشد که بیشتر از هر ویژگی دیگری به چشم می خورد. تنها کافیست تلویزیون هوشمندتان از این قابلیت پشتیبانی کند تا بدون نیاز به هیچ گونه اتصال فیزیکی فایل های صوتی و تصویری را بر روی تلویزیون به اجرا بگذارید.

به کمک سیستم پیشرفته VR Player موجود در نرم افزار میتوانید فیلم های خود را در قالب ۳D یا واقعیت مجازی پخش کنید. برای اینکار لازم است ویدئو مورد نظر را از گالری انتخاب کرده و سپس یک لینک و عینک VR را وصل کنید. علاوه بر این، یک حالت سینما برای تماشای هر نوع ویدئو در VR قرار داده شده است. داشتن رابط کاربری ساده و بهینه شده باعث میشود تا بتوانید فیلم و موزیک های دلخواه تان را به سرعت از داخل کارت حافظه یا گوشی فراخوانی کرده و سپس آن را با بالاترین کیفیت مشاهده نمایید. شما برای اجرا این نرم افزار به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

نرم-افزار-wiseplay-اندروید

ویژگی های برنامه Wiseplay اندروید :

پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدئویی از جمله : Avi ،ASF ،AMR ،DivX ،FLV ،H264 ،m3u8 ،MKV ،Mov ،MP4 ،MPG ،MTS ،RM ،RMVB ،TS کیفیت بالای اجرای فایل های صوتی و تصویری سازگار با تمامی دستگاه های اندروید تی وی پخش کننده VR یا واقعیت مجازی برای پخش ویدئوها دارای حالت سینما برای تماشا ویدیو ها اسکرین-شات-wiseplay اسکرین-شات-wiseplay اسکرین-شات-wiseplay info

Wiseplay is a free multiplatform multimedia player. It is compatible with many video formats and playing lists. Thanks to its simple interface it is very easy to play local videos as well as videos hosted in remote servers. It is possible to cast content from a mobile device to a TV using DNLA or Chromecast, as long as the video format is compatible. The icons will automatically show whenever there are compatible devices in the same network.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Wiseplay v6.0.3 پلیر حرفه ای موزیک و فیلم – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..