تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجویان، سفیران بازار سرمایه

روز گذشته زنگ آغاز دومین دوره لیگ ستارگان بورس ایران به صدا درآمد و این رقابت مهم بازار سرمایه کار خود را آغاز کرد.

در همین زمینه و در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز لیگ ستارگان بورس ایران یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با بیان اینکه دومین دوره رقابت های لیگ ستارگان بورس ایران تا 14 شهریور ماه ادامه خواهد داشت، در جمع خبرنگاران گفت: لیگ ستارگان بورس رقابتی فرهنگ ساز و آموزش محور است و با هدف توسعه بازار سرمایه و دانش سرمایه گذاری برگزار می شود.

یاسر فلاح به جزییات برگزاری این رقابت اشاره کرد و ادامه داد: در این دوره در فضایی واقعی و نزدیک به شرایط بازار و بدون محدودیت، 35 تیم دانشگاهی به رقابت می پردازند و به هر کدام از تیم ها 100 میلیون ریال اعتبار داده می شود که می توانند با آن اوراق بهادار خرید و فروش کنند و بر اساس سود و زیان کسب شده تیم برتر معرفی  می شود.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس افزود: از طریق این رقابت ارتباط بین دانشگاه و صنعت مالی کشور تقویت و فرهنگ سهامداری به فضای دانشگاهی وارد می شود.  

رییس کمیته اجرایی دومین لیگ ستارگان بورس ایران با اشاره به آثار مثبت دوره گذشته این رویداد، تاکید کرد: بعد از این رویداد بسیاری از دانشجویان شرکت کننده سفیران بازار سرمایه در خانواده و دانشگاه خواهند بود و برخی از آنها نیز جذب بازار کار می شوند. امسال نیز این هدف را دنبال می کنیم و به دانشجویان این نوید را می دهیم که اگر از هوش مالی خوبی برخوردار باشند بتوانند از طریق بازار سرمایه امرار معاش کنند.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ابراز امیدواری کرد: این رویداد جذاب بازار سرمایه زمینه آشنایی نخبگان جامعه با راه و روش صحیح سرمایه گذاری در بخش واقعی اقتصاد را فراهم کند.

پیگیری دو هدف اصلی از برگزاری لیگ ستارگان

رییس کمیته اجرایی دومین لیگ ستارگان بورس ایران گفت: سال گذشته این رقابت بین دانشگاه های استان تهران برگزار شد اما امسال با وجود مشکلات و سختی هایی که وجود داشت در سطح ملی برگزار می شود و دانشجویان از استان هایی مانند سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان، استان مرکزی و ... در دومین لیگ ستارگان بورس ایران حضور دارند.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس اضافه کرد: در این دوره، زمان یک ماهه رقابت به دو ماه افزایش پیدا کرد. همچنین محدودیت هایی که در معاملات و نحوه استفاده از ابزارها داشتیم کاهش پیدا کرده و در نتیجه این رقابت به فضای واقعی بازار نزدیک شده است.

یاسر فلاح افزود: لیگ ستارگان بورس دو هدف یکی در سطح کلان و یکی در سطح تخصصی را دنبال می کند. زمانی که چنین مسابقه ای برگزار می شود بازتاب رسانه ای مردم را کنجکاو می کند که با بازار سرمایه آشنا شوند و می توان از این شرایط به عنوان فرهنگ سازی در سطح عمومی جامعه یاد کرد.  

رییس کمیته اجرایی دومین لیگ ستارگان بورس ایران به بعد دیگر برگزاری این رویداد اشاره کرد و گفت: اما در سطح تخصصی شاهد ارتباط بازار سرمایه و دانشگاه هستیم. با امکاناتی که سازمان بورس مهیا کرده این فرصت برای دانشجویان و نخبگانی که شاید امکان این را نداشته اند که شخصاً سرمایه گذاری کنند فراهم شده تا بازار سرمایه را تجربه کنند. در این میان افرادی با استعدادهای درخشان کشف و جذب نهادهای مالی مثل تامین سرمایه ها، کارگزاری ها و صندوق های سرمایه گذاری می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجویان، سفیران بازار سرمایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..