تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند رامبد جوان به اظهارات نسنجیده‌ی فرح‌بخش +فیلم

رامبدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین فرح‌بخش تهیه کننده سینما چند روز پیش در یکی از مصاحبه‌های خود در سخنانی نسنجیده، به برخی از سینماگران کشور تهمت‌هایی زد و همچنین در اظهاراتی سخیف، به روضه‌ و روضه‌خوانی توهین کرد.

ماجرا از آن جا شروع شد که به تازگی فیلم "دشمن زن" به تهیه کنندگی فرح‌بخش اکران شد و حضور یکی از خوانندگان قبل انقلاب حاشیه‌هایی برای این فیلم ایجاد کرده است و پردیس سینمایی ملت حاضر نشد این فیلم را در سالن‌های خود به نمایش گذارد. وی برای عقده گشایی از سیدعلی احمدی مدیر این پردیس سینمایی که فردی متدین و روضه‌خوان است، روضه‌خوانی را حقه‌بازی نامید.

 سیدعلی احمدی تهیه‌کننده برنامه‌ی پرمخاطب خندوانه هم هست؛ فرح‌بخش  همچنین در ادامه حمله لفظی خود به احمدی، اتهاماتی را هم در خصوص هزینه‌های مالی برنامه‌ی خندوانه وارد کرد. این سخنان واکنش تند رامبد جوان کارگردان و مجری این برنامه را در پی داشت؛ جوان با  انتشار فيلمی در صفحه‌ی اینستاگرام خود پاسخ اتهامات فرح‌بخش را داد که در ادامه این فيلم را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند رامبد جوان به اظهارات نسنجیده‌ی فرح‌بخش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..