تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مؤلف: مجوز چاپ دوم کتابم صادر نشده است/ نماینده وزارت ارشاد: انتشار کتاب «نقد علمی بر سند ۲۰۳۰» هیچ مشکلی ندارد

مؤلف: مجوز چاپ دوم کتابم صادر نشده است/ نماینده وزارت ارشاد: انتشار کتاب «نقد علمی بر سند ۲۰۳۰» هیچ مشکلی نداردکتاب «نقد علمی بر سند ۲۰۳۰» به‌ همت حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین راجی گردآوری شده و و اظهارات ضد و نقیضی درباره چاپ دوم آن مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کتاب «نقد علمی بر سند ۲۰۳۰» که به‌ همت حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین راجی و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گردآوری و منتشر شده است، برای چاپ دوم مشکل مجوز پیدا کرد تا  مسیر برای انتشار مجدد آن ناهموار شود.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به دلیل این اتفاق در روز‌های اخیر در گفتگویی از ممانعت وزارت ارشاد از چاپ دوم کتاب «نقد علمی بر سند ۲۰۳۰» انتقاد کرد و گفت: اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامی بی‌اساس و بی‌منطق است و بنده این موضوع را تا ارائه مجوز چاپ دوم کتاب پیگیری خواهم کرد.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برای پیگیری این موضوع از حجت الاسلام سیدمحمدحسین راجی، عضو تیم تالیف کتاب «نقد علمی بر سند۲۰۳۰» درباره صحت و سقم لغو مجوز این کتاب پرسید که وی با تأیید این موضوع گفت: همچنان پیگیر علت آن هستیم.

اما محمدجواد مرادی‌نیا، مدیر اداره کتاب با تکذیب لغو مجوز کتاب «نقد علمی بر سند۲۰۳۰» گفت: مجوز چاپ دوم کتاب «نقد علمی بر سند ۲۰۳۰» در تاریخ دوم خرداد ماه سال جاری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی صادر شده و مجوز چاپ اول این کتاب هم در یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۹۶ صادر شده بود؛ یعنی کتاب «نقد علمی بر سند ۲۰۳۰» تا به امروز در دو نوبت چاپ شده است و چاپ و انتشار آن هیچ مشکلی ندارد.

مؤلف: مجوز چاپ دوم کتابم صادر نشده است/ نماینده وزارت ارشاد: انتشار کتاب «نقد علمی بر سند ۲۰۳۰» هیچ مشکلی ندارد

با پاسخ مدیر اداره کتاب موضوع ارسال مجوز به تیم تألیف را از حجت الاسلام سیدمحمدحسین راجی، عضو تیم تالیف کتاب «نقد علمی بر سند۲۰۳۰» جویا شدیم که وی در همین خصوص گفت: مجوز چاپ دوم کتاب «نقد علمی بر سند۲۰۳۰» هنوز صادر نشده است و ما هنوز این کتاب را به چاپ دوم نرسانده ایم.

وی افزود: در روز‌های اخیر نیز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری کردیم، اما گفته‌اند هنوز مجوز چاپ دوم کتاب «نقد علمی بر سند۲۰۳۰» صادر نشده است؛ البته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تا حدودی درگیر تغییر مدیریت‌هاست و به سختی جواب پیگیری‌ها را می‌دهد.

حجت الاسلام راجی ادامه داد: مجوز چاپ کتاب «نقد علمی بر سند ۲۰۳۰» در اواخر اسفند ماه سال گذشته لغو شد و مولف نامه‌ای را در فروردین ماه به وزارت ارشاد ارسال کرد که چرا کتاب را لغو مجوز کردید و تا هفته گذشته نیز به ما گفته شد مجوز چاپ دوم کتاب «نقد علمی بر سند۲۰۳۰» صادر نشده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز به خاطر فشار رسانه‌ای تصمیم گرفته اند که بگویند مجوز صادر شده است و به نظر می‌رسد که بر خلاف واقع، تاریخ مجوز را زودتر صادر می‌کنند؛ یعنی می‌خواهند بگویند که مجوز چاپ دوم کتاب «نقد علمی بر سند۲۰۳۰» در خرداد ماه صادر شده است اما جواب آخرین پیگیری مؤلف و ناشر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد این بوده که مجوز شما صادر نشده است.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی خواست که نامه مجوز کتاب برای روشن شدن موضوع در اختیار باشگاه قرار گیرد؛ اما این اداره کل ارائه نامه مجوز را منوط به ارائه نامه کتبی و دست نویس توسط مدیر اداره کتاب وزارت ارشاد که در تهران فعالیت می‌کند، دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان برای شفاف‌سازی بیشتر آمادگی دارد پاسخ مستند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی را منتشر کند.

انتهای پیام/

اظهاراتی ضد و نقیض درباره انتشار کتاب «نقد علمی بر سند ۲۰۳۰»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مؤلف: مجوز چاپ دوم کتابم صادر نشده است/ نماینده وزارت ارشاد: انتشار کتاب «نقد علمی بر سند ۲۰۳۰» هیچ مشکلی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..