تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مداحی زیبای میثم مطیعی در عزای امام صادق(ع) +فیلم

میثمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جعفر بن محمد بن علی بن حسین بن علی بن ابی‌طالب (ع) ششمین امام شیعیان در روز ۱۷ ربیع‌الاول سال ۸۳ هجری قمری در مدینه و در زمان عبدالملک بن مروان متولد شدند؛ نام شریف آن حضرت جعفر و لقب معروفشان صادق و کنیه‌ی ایشان ابوعبدالله است.

امام صادق(ع) به جهت آزادی عملی که در آن زمان بر اثر درگیری امویان و عباسیان به وجود آمد در طول زندگی مبارک خود توانستند نهضت علمی و فرهنگی بزرگی را شروع نمایند و پایه‌های علمی مکتب شیعه را محکم کنند تا جایی که از شیعه اثنی عشری با عنوان «شیعه جعفری» و از امام صادق(ع) با عنوان رئیس مذهب شیعه یاد می‌شود.

ایشان در ۲۵ شوال سال ۱۴۸ هجری قمری، در ۶۵ سالگی، به دستور منصور دوانیقی، خلیفه ستمگر عباسی، مسموم شدند و به شهادت رسیدند؛ محل دفن امام صادق(ع) قبرستان بقیع در شهر مدینه است.

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، ویدئویی از مداحی زیبای میثم مطیعی در عزای آن حضرت به همراه فایل صوتی را مشاهده می‌‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مداحی زیبای میثم مطیعی در عزای امام صادق(ع) +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..