تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمود عباس: «معامله قرن» هرگز انجام نمی‌شود

خبرگزاری ایسنا: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار بررسی تمامی پرونده‌ها در نشست شورای مرکزی فلسطین در ماه میلادی آتی شد و اعلام کرد که هرگز اجازه نخواهد داد "معامله قرن" به سرانجام برسد.

 محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ابتدای نشست مرکزی جنبش فتح در مقر ریاست تشکیلات در رام‌الله گفت، کشورهای عربی تاکید کردند که مخالف طرح آمریکایی موسوم به "معامله قرن" هستند، همچنین برخی کشورهای جهان در اروپا، آسیا، آفریقا و غیره نیز اعلام کردند که این طرح امکان ندارد که به نتیجه برسد.

وی افزود: اموالی که اسرائیل نسبت به پرداخت آن به خانواده‌های شهداء و اسراء اعتراض می‌کند، اجازه نخواهیم داد که کسی در مورد آن مداخله کند. آنها شهداء و اسیران ما هستند و ما به پرداخت این اموال به آنها ادامه خواهیم داد. ما این کار را از سال ۱۹۶۵ آغاز کرده‌ایم.

محمود عباس به پرونده آشتی ملی هم پرداخت و گفت: اگر جنبش حماس خواهان آشتی باشد، پس باید ما همه چیز را تحویل بگیرم و مسئولیت آن را عهده‌دار شویم. اما اگر آنها بخواهند که همه چیز را تحویل بگیرند، باید مسئولیت همه مسائل را نیز برعهده بگیرند. این مساله باید در دوره آتی مشخص شود، به همین دلیل لازم است شورای مرکزی در ماه آتی برای بررسی تمامی این مسائل نشستی برگزار کند و ما اقدامات لازم متناسب با این اوضاع را اتخاذ کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمود عباس: «معامله قرن» هرگز انجام نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..