تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاله سارا و فرزندش، نهال در پروژه فیلم کودک

نی نی بان، گروه رسانه اجتماعی: سارا روستاپور که همه کودکان با نام هنری خاله سارا او را می شناسند، عکس های زیادی از نهال دختر کوچکش در صفحه اینستاگرام خود به نمایش می گذارد. خاله سارا این بار عکس فرزندش را کنار رضا شفیعی جم بازیگر طنز منتشر کرده  است. سارا روستاپور با انتشار این عکس نوشت:«من و و نهال خانم لالا کرده کنار آقاى رضا شفیعى جم در پروژه فیلم سینمایى کودک»

سارا روستاپور و فرزندش، خاله سارا و دخترش

خاله سارا مجری تلویزیون 26 فروردین 97 با انتشار پستی خبر از تولد دخترش نهال داد.

سارا روستاپور و فرزندش، خاله سارا و دخترشسارا روستاپور معروف به خاله سارا نویسنده و مجری و گوینده ایرانی برنامه کودک 12 دی 1360 در تهران به دنیا آمده است. برای دیدن صفحه اینستاگرامی سارا روستاپور اینجا را کلیک کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاله سارا و فرزندش، نهال در پروژه فیلم کودک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..