تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز با خانواده شهید «ابراهیم خندان»

همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) صورت گرفت؛

همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دانش آموز ، مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز با خانواده دانش آموز شهید «ابراهیم خندان» دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دانش آموز ، مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز به همراه جمعی از همکاران به دیدار مادر دانش آموز شهید «ابراهیم خندان» رفتند و از مقام صبر و استقامت این مادر بزرگوار تقدیر و تجلیل کردند.

دیدار مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز با خانواده شهید «ابراهیم خندان»

دانش آموز شهید «ابراهیم خندان» در سال 1350 دیده به جهان گشود. دانش آموز بود که به ندای رهبرش لبیک گفت و همراه پدر به جبهه های حق علیه باطل شتافت. خداوند این چنین اراده کرد که فرزند را زودتر از پدر به سوی خود دعوت کند.

ابراهیم در گردان حضرت زینب (س) از لشگر همیشه پیروز 10 سیدالشهدا (ع) در جزیره مجنون در حال نبرد بود که در تاریخ 18 تیر 1365 شربت شهادت را نوشید و به معبود خویش پیوست. پیکر مطهر وی پس از تشییع در قطعه شهدای بهشت حضرت زهرا (س) تهران به خاک سپرده شد.

پدر شهید ابراهیم خندان؛ شهید «حسین خندان» سال بعد در پاییز 1366 در منطقه عملیاتی کرمانشاه به فرزند شهیدش پیوست.

مادر ابراهیم با وجود کهولت سن و سختی های نگهداری از یک دختر معلول خداوند را شاکر است که در روز محشر در مقابل حضرت زینب (س) شرمنده نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز با خانواده شهید «ابراهیم خندان»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..