تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصب 4 تابلوی معرفی شهرستان میامی

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان میامی :

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان میامی گفت: «چهار تابلوی معرفی برای راهنمایی هر چه بیشتر مسافران و گردشگران در نقاط مختلف شهرستان میامی نصب شد.»

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،سیدمحمدصادق رضویان مسئول میراث‌فرهنگی شهرستان میامی افزود: «این تابلوها با هدف معرفی و پیش آگاهی مناطق و محورهای گردشگری شهرستان میامی نصب شده اند.»

او گفت: «دو تابلو از این تعداد در روستای هدف گردشگری عباس آباد و دو تابلو نیز در منطقه نمونه گردشگری دشت شقایق کالپوش نصب شده است.»

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان میامی، نصب تابلو و استفاده از بیلبورد برای انجام تبلیغات محیطی را در آگاهی بخشی و راهنمایی مسافران و گردشگران موثر ارزیابی کرد.

میامی شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان است كه در 240 کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و در محور تهران - مشهد قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصب 4 تابلوی معرفی شهرستان میامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..