تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دوبله فارسی انیمیشن مری و گل جادوگر Mary and the Witchs Flower 2017

دانلود دوبله فارسی انیمیشن مری و گل جادوگر با کیفیت BluRay

کاور-Mary-and-the-Witchs-Flower-2017

نام انیمیشن: Mary and the Witch’s Flower 2017 – مری و گل جادوگر

سال انتشار: ۲۰۱۷

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، خانوادگی

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

کیفیت: BluRay 720p / BluRay 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

دوبله فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمه مری و گل جادوگر بر اساس کتاب برومستیک کوچولو که توسط مری استوارت به نگارش درآمده است، ساخته شده است و روایتی دارد از یک گل عجیب و غریب که به یک دختر قدرت جادویی می دهد تا کارهای خاصی را انجام دهد. مری یک دختر جوان معمولی است که در خانواده ای روستایی به دنیای آمده است و با خاله شارلوت زندگی می کند. ظاهرا هیچ گونه همراه و یا دوستی برای وی دیده نمی شود. او توسط یک گربه مرموز به جنگل کشیده می شود و در جایی که بسیار باریک است، یک گل عجیب و غریب تحت عنوان با شب پرواز کن را می بیند. این یک گیاه نادر است که فقط هر هفت سال یک بار و فقط در آن جنگل شکوفا می دهد. در کنار گل، مری بالای ابرها و به کالج اندور می رود، جایی که یک مدرسه سحر و جادو است و توسط خانم مامبوچوک اداره می شود و در آن بچه های جادوگر را تعلیم می دهند.

چیزهای وحشتناکی در این مدرسه اتفاق می افتد و هنگامی که مری دروغ می گوید، باید تلاش کند تا زندگی اش را به خطر بیاندازد و برخی از اشکالات را درست کند. این فیلم به صورت خاقانه روایت شده است و داستان بسیار تکان دهنده ای دارد که قاطعیت یک دختر جوان را می رساند. این دختر جوان می کوشد تا یک مکان در جهان را پیدا کند و در آن آرامش پیدا کند.

info

Based on “The Little Broomstick” by Mary Stewart, a strange flower grants a girl magic powers.
Mary is an ordinary young girl stuck in the country with her Great-Aunt Charlotte and seemingly no adventures or friends in sight. She follows a mysterious cat into the nearby forest, where she discovers an old broomstick and the strange Fly-by-Night flower, a rare plant that blossoms only once every seven years and only in that forest. Together the flower and the broomstick whisk Mary above the clouds and far away to Endor College – a school of magic run by headmistress Madam Mumblechook and the brilliant Doctor Dee. But there are terrible things happening at the school, and, when Mary tells a lie, she must risk her life to try to set things right. Based on Mary Stewart’s 1971 classic children’s book “The Little Broomstick”, “Mary and The Witch’s Flower” is an action-packed film full of jaw-dropping imaginative worlds, ingenious characters, and the stirring, heartfelt story of a young girl trying to find a place in the world. Featuring the voices of Ruby Barnhill and Academy Award-winners Kate Winslet and Jim Broadbent.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دوبله فارسی انیمیشن مری و گل جادوگر Mary and the Witchs Flower 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..