تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرز رازی خوی ۲۴ ساعته می شود/پیشرفت 70 درصدی ساخت پایانه

مرز رازی خوی ۲۴ ساعته می شود/پیشرفت 70 درصدی ساخت پایانهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید تقی کبیری نماینده مردم شهرستان های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روند ساخت پایانه مرز رازی خوی با اعلام خبر  ۲۴ ساعته شدن این مرز گفت: این طرح از اهداف مهم  در این مرز است و در حال حاضر به دنبال آماده سازی زیر ساخت ها با همکاری طرف ترک  هستیم .

وی با بیان اینکه آماده سازی زیر ساخت ها به زودی محقق خواهد شد،افزود: یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی و سازمان پایانه ها و حمل و نقل کشور  تکمیل این پایانه در مرز رازی خوی است.

 کبیری با اشاره به اینکه مرحله اول ساخت این پایانه در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت  دارد، گفت: برای اجرای این پایانه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مرحله دوم این طرح با اعتباری بیش از ۵۴۰ میلیارد ریال درمرحله مناقصه قرار دارد که در این مرحله سالن ها و ترمینال های ورودی و خروجی پایانه احداث می شود.

انتهای پیام/ب

مرز رازی خوی به زودی 24 ساعته می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرز رازی خوی ۲۴ ساعته می شود/پیشرفت 70 درصدی ساخت پایانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..