تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید و فروش دختران کم سن برای دلالی های شوم + جزییات

ساعت 24-مادری معتاد برای تهیه مواد فرزندانش را مانند گوشت قربانی بین دلال های منحرف و مواد فروش پخش کرد.

 مادر معتادی در تگزاس برای تهیه مواد دو دختر 2 و 3 ساله خود را فروخت و هنگامی که قصد فروش پسر 7 ساله ‌اش را داشت توسط ماموران پلیس Police دستگیر شد.

اسمرالدا گارزا 29 ساله در روز جمعه در حالی که قصد معاوضه پسرش را با مواد مخدر Drugs داشت توسط ماموران پلیس بازداشت شد.

او در اعترافاتش گفته بود که چون پولی برای تهیه مواد مخدر نداشت، تصمیم گرفت فرزندانش را با هزینه هنگفتی به فروش بگذارد و معتقد بود چون دخترانش هنوز باکره بودند دلال های بازار روابط جنسی و مواد فروش آن دو را به قیمت بالایی خریداری می کنند و به دلیل این که پسرش به درد رفع نیاز های مردان نمی خورد او را با مواد مخدر معاوضه کرد تا دلال ها برای جا به جایی مواد از پسر بیچاره استفاده کنند.

این مادر بی رحم در حال حاضر در زندان Prison به سر می برد و دادگاه او به زودی برگزار خواهد شد.

نامه نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید و فروش دختران کم سن برای دلالی های شوم + جزییات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..