تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیک خوانده شدن پیام‌ها به اسکایپ اضافه شد

تیک خوانده شدن پیام‌ها به اسکایپ اضافه شدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرکدام از پیام رسان ها برای رقابت و پیشی گرفتن از دیگری قابلیت های جدیدی را ارائه می کنند. اسکایپ که به دلیل قابلیت تماس تصویری اش شهرت یافت، سرانجام تصمیم گرفته تا قابلیت تیک خوانده شدن پیام‌ها  را به نرم افزار خود اضافه کند. این قابلیت هم اکنون به یکی از ضروری ترین ویژگی ها تبدیل شده و به نظر میرسد تنها پیام رسانی که از چنین قابلیت بهره نمیبرد، اسکایپ بود.

همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، زمانی که فردی پیام شما را مشاهده کند، تصویر پرفایل او زیر پیام ظاهر می شود؛ این قابلیت تنها در چت های فردی و گروه هایی با حداکثر 20 عضو فعال است. قابلیت مذکور حداکثر هم اکنون در نسخه 8.26.76 سیستم عامل های آی او اس، اندروید و دسکتاپ در دسترس قرار گرفته است.

البته اگر با اضافه شدن قابلیت "تیک خوانده شدن پیام‌ها" هنوز دوست دارید که طرف مقابل متوجه خوانده شدن پیامش توسط شما نشود، می توانید با ورود به بخش تنظیمات حریم خصوصی آن را غیرفعال کنید. باید بدانید که این کار متقابل خواهد بود و شما نیز متوجه خواندن پیام کاربر دیگری نخواهید شد. نکته دیگر این است که اگر حالت Invisible فعال باشد، قابلیت "تیک خوانده شدن پیام‌ها" به طور خودکار برای شما غیرفعال خواهد بود.

تیک خوانده شدن پیام‌ها به اسکایپ اضافه شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیک خوانده شدن پیام‌ها به اسکایپ اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..