تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Best email – mailbox client 1.01 – کلاینت مدیریت حرفه ای ایمیل اندروید

دانلود امروز 0+

تاریخ انتشار یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.01

دوست داشتن 1

Best email – mailbox client v1.01 – اپلیکیشن کلاینت مدیریت حرفه ای ایمیل اندروید
نسخه اختصاصی برنامه برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

میلیون ها نفر در طول روز برای ارسال نامه های الکترونیکی خود از سرویس دهنده های مختلفی استفاده می کنند؛ پست های الکترونیکی می توانند به عنوان پست هایی شخصی و یا تجاری ایجاد شده باشند. برخی از افرادی که فعالیت های زیادی در اینترنت دارند ممکن از یک یا چند سرویس ایمیل دهی به صورت همزمان استفاده کنند که مدیریت تک به تک آن ها می تواند بسیار کسل کننده باشد. Best email – mailbox client عنوان یک کلاینت مدیریت ایمیل حرفه ای و پر امکانات مخصوص اندروید می باشد که توسط secure lock screen توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. به راحتی هر چه تمام تر حساب های کاربری شخصی و یا تجاری خود را در سرویس دهندگان مختلف وارد کنید و تمامی نامه های دریافتی را در یک محیط جامع مدیریت نمایید. در هنگام دریافت نامه های جدید برنامه به صورت آنی رفرش می شود و لیست صندوق جدید ترین پیام ها به نمایش گذاشته می شود. یکی از مهم ترین مسائلی که تیم توسعه دهنده به میزان زیادی به آن توجه داشته است امنیت اطلاعات می باشد ؛ به گونه ای که خواهید توانست پین کد اختصاصی خود را برای یک محافظت کامل و بی نقص انتخاب کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Best email – mailbox client اندروید :

پشتیبانی از انواع سرویس دهندگان مختلف نظیر Google mail، Yandex mail، Microsoft Email و … پشتیبانی از IMAP و POP3 مشاهده سریع و بدون دردسر ایمیل های خود توانایی مدیریت چندین حساب کاربری به صورت همزمان پیکربندی خودکار تنظیمات در استاندارد ترین حالت ممکن محافظت از تمامی نامه های دریافتی با استفاده از پین کد ارسال و دریافت نامه های رمزگذاری شده ضمیمه بسیار ساده و اسناد دلخواه خود مشاهده تمامی نامه های خوانده نشده در ابتدای صفحه

اپلیکیشن Best email – mailbox client با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه مدیریت سرویس های ایمیل دهی توانسته است با هزاران دانلود امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اختصاصی آن را از سایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.01 :

* بهبود عملکرد و پشتیبانی از سرویس دهندگان بیشتر

Best email - mailbox client




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Best email – mailbox client 1.01 – کلاینت مدیریت حرفه ای ایمیل اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..