تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Opera News 4.1.2254.128479 – برنامه خبری پر امکانات اپرا اندروید !

دانلود امروز 1+

تاریخ انتشار یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷

4

نسخه 4.1.2254.128479

دوست داشتن 1

Opera News – Trending news and videos v4.1.2254.128479 – اپلیکیشن خبری پر امکانات اپرا مخصوص اندروید
نسخه اصلی و کامل برنامه برای اولین بار در ایران

بسیاری از افرادی که به دنبال اخبار هستند علاقه دارند تا در ساعاتی از روز که به میزان کافی وقتشان آزاد نیست خبر های مهم را به سرعت مطالعه نمایند. در چنین شرایطی استفاده از محصول شرکت بزرگ اپرا می تواند یکی از بهترین گزینه های ممکن به شمار رود. Opera News – Trending news and videos – اوپرا نیوز عنوان یک اپلیکیشن خبری پر امکانات و بروز مخصوص اندروید می باشد که توسط Opera توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر لیستی از اخبار روز دنیا را مشاهده کرده و هر کدامشان را به دلخواهتان بخوانید. تمامی خبر های موجود در دسته بندی های خاص خود قرار داده می شوند تا در صورت نیاز بتوانید با سرعت گروه خبری مورد علاقتان را ببینید. همان طور که شاید از توضیحات اولیه مطلع شده باشید یکی از مهم ترین قابلیت های این استارت اپ که باعث جذب مخاطبین بسیاری نیز شده است نمایش اخبار پر طرفدار و ویدئو های ترند می باشد که جذابیت دسترسی به اخبار را چندین برابر می کند. برای صرفه جویی در حجم مصرفی نیز تنها کافیست تا حالت توربو را فعال نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Opera News – Trending news and videos اندروید :

دسترسی به جدید ترین اخبار روز دنیا در گروه های مختلف مجموعه ای از آخرین ویدئو های پر طرفدار و ترند برای سرگرم کردن کاربران دریافت هشدار به روز رسانی اخبار و دسترسی به اطلاعات مورد نظرتان دنبال کردن اخبار تیم های مورد علاقه خود صرفه جویی تا هشتاد درصد حجم مصرفی تنها با فعال سازی حالت نیترو حالت فوق العاده خواندن آفلاین برای مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید ذخیره سازی مقالات و اخبار مورد علاقه خود برای مطالعه در زمانی دیگر

اپلیکیشن Opera News – Trending news and videos با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با بیش از ده میلیون دانلود از سراسر جهان امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی ان را از وبسایت فارسروید دریافت کنید ؛ این برنامه کامل است و تبلیغاتی در ان وجود ندارد .

تغییرات نسخه v4.1.2254.128479 :

* اضافه شدن اخبار جام جهانی 2018

Opera News




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Opera News 4.1.2254.128479 – برنامه خبری پر امکانات اپرا اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..