تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور آزادی رئیس جمهور سابق برزیل صادر شد

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام دولت برزیل اعلام کرد که یک دادگاه استیناف در برزیل دستور به آزادی لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهوری سابق این کشور را صادر کرد.

پیشتر دادگاهی در برزیل لولا داسیلوا رئیس‌جمهور سابق این کشور را به اتهام فساد به 9 سال و 6 ماه زندان محکوم کرد. قاضی دادگاهی در برزیل دادخواست دادستانی این کشور علیه ایناسیو لولا دا سیلوا، رئیس جمهوری پیشین برزیل، و همسرش به اتهام سوء استفاده از موقعیت دولتی و دریافت رشوه از یک شرکت پیمانکاری نفتی را وارد دانست و دستور برگزاری محاکمه این دو نفر را صادر کرده بود.

لولا دا سیلوا به عنوان رهبر حزب چپگرای کارگران در سال 2003 به ریاست جمهوری برزیل رسید و تا سال 2010 دو دوره در این سمت بود. از او به عنوان یکی از پرطرفدار ترین سیاستمداران برزیل نام برده می‌شد و هنوز هم حامیان فراوانی در میان مردم این کشور دارد. گفته می‌شود که احتمالا او در نظر دارد در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2018 شرکت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور آزادی رئیس جمهور سابق برزیل صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..