تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط و نشان عالیشاه برای لیگ هجدهم (عکس)

امید عالیشاه بعد از یک سال و اندی دوری از فوتبال اکنون به چهره شماره یک تمرینات این تیم در اردوی کرواسی تبدیل شده است.


وینگر تکنیکی سرخپوشان که حضوری فعال در تمرینات این تیم دارد به دنبال این است تا ناکامی یک سال و اندی اخیر خود را با درخشش طی فصل آینده کاملا به فراموشی بسپارد.


عالیشاه در اولین دیدار تدارکاتی این تیم توانست در پیشانی خط حمله رضایت برانکو را جلب کند و در حضورش در ‌پست مهاجم زننده یکی از گل‌های این تیم لقب گرفت.


این بازیکن در بازی امروز نیز مقابل حریف کروات پاس گل تیمش را به نام خود کرد تا پرسپولیس در بازی دوم تدارکاتی خود نیز با پیروزی زمین را ترک کند.


عالیشاه که بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ برتر هجدهم است اکنون یکی از آماده‌ترین بازیکنان سرخپوش محسوب می‌شود و باید منتظر درخشش او با پیراهن شماره ۲ در نوک پیشانی خط حمله تیم برانکو ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط و نشان عالیشاه برای لیگ هجدهم (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..