تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان حصر آیت‌الله عیسی قاسم !

منابع بحرینی اعلام کردند، ویزای یک ساله برای آیت الله عیسی قاسم صادر شده و وی تا ساعاتی دیگر برای درمان به خارج اعزام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سایت العهد گزارش داد که منابع بحرینی گفته‌اند، گذرنامه و روادید سفر یک ساله برای آیت الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین به منظور مداوا در خارج از کشور صادر شده است.

به گفته این منابع، آیت الله عیسی قاسم تا ساعاتی دیگر بحرین را برای درمان ترک خواهد کرد.

العالم گزارش داد، رژیم بحرین از خرداد ۹۵ که تابعیت آیت الله عیسی قاسم را لغو کرده بود، شهرک الدراز محل سکونت این عالم برجسته بحرینی را در محاصره کامل خود قرار داد و سال گذشته هم دادگاه وابسته به این رژیم، وی را به حبس خانگی محکوم کرد که از آن زمان وضعیت جسمانی‌اش وخیم شد و تحت مداوا قرار گرفت.

آیت الله عیسی قاسم اخیرا به سبب وخیم‌تر شدن وضعیت جسمانی‌اش به بیمارستان منتقل شد، رژیم آل خلیفه در پی تشدید وخامت حال آیت الله قاسم با درمان وی در خارج موافقت کرد.

گروه‌های انقلابی بحرین از جمله ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه و همچنین جمعیت الوفاق در بیانیه‌های جداگانه‌ای رژیم بحرین را مسؤول سلامت و جان آیت الله قاسم معرفی دانسته بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان حصر آیت‌الله عیسی قاسم !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..