تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سی دی "مرد موشکی" به رهبر کره &

وزارت امور خارجه آمریکا اخبار رسانه‌های کره جنوبی مبنی بر اینکه پامپئو یک سی دی خواننده معروف "التون جان" تحت عنوان "مرد موشکی" را به رهبر کره شمالی داده است، تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از نیوزویک دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در گذشته بارها به کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به خاطر برنامه‌هایی تسلیحات اتمی و آزمایشات موشک بالستیک کشورش به عنوان "مرد موشکی کوچک" اشاره کرده بود.

ترامپ حتی از این اسم مستعار برای اشاره به کیم جونگ اون در زمان سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل در سال 2017 میلادی استفاده کرد.

علی رغم گزارشات منتشر شده از جانب رسانه های کره جنوبی، هدر ناوئرت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری ان بی سی نیوز گفت: هیچ سی دی ای به رهبر کره شمالی داده نشده است.

روزنامه چوسون ایلبو کره جنوبی با اشاره به یک منبع ناشناس در واشنگتن اعلام کرده بود که موضوع  سی دی " مرد موشکی" در جریان نشست تاریخی سنگاپور مطرح شد پس ازآنکه ترامپ متوجه شد رهبر کره شمالی تاکنون این آهنگ معروف را نشنیده است.

این مساله سبب شد تا ترامپ از پامپئو بخواهد تا در جریان سومین سفرش به کره شمالی این سی دی التون جان را با خود به کره شمالی ببرد.

این در حالی است که هنوز تایید نشده که آیا چنین مکالمه‌ای میان ترامپ و پامپئو صورت گرفته است یا خیر؟

به دنبال نشست تاریخی سنگاپور ترامپ و کیم بیانیه‌ای مشترک صادر کردند و در آن گفتند هر دو طرف به خلع سلاح اتمی پایبند هستند.

اگر چه این سی دی به کیم جونگ اون تحویل داده نشده اما هدر ناوئرت تایید کرد که نامه‌ای از جانب ترامپ به مقامات کره شمالی تقدیم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سی دی "مرد موشکی" به رهبر کره &»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..