تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رها سازی 140 میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه‌های گیلان

مدیرکل شیلات گیلان، گفت: با رهاسازی 140میلیون قطعه بچه ماهی استخوانی و خاویاری حدود 8 هزار تن به ذخایر این 2 گونه ماهی دریای خزر افزوده می‌شود .

اسحاق شعبانی در گفت وگو با ایسنا، گفت: برای حفظ ذخایر ماهیان استخوانی و خاویاری رهاسازی 140 میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه‌های منتهی به دریای خزر در برنامه هر ساله ما است .

وی اضافه کرد: رهاسازی بچه ماهیان یک گرمی از نیمه دوم اردیبهشت آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد .

مدیرکل شیلات گیلان خاطرنشان کرد: در سال جاری به رغم وجود برخی از محدودیت‌ها از جمله محدودیت‌های شدید مربوط به تأمین مولدین از منابع صیدگاهی و کمبود آب در رودخانه‌ها برای رهاسازی تمام تلاش‌مان را در راستای این امر بکار گرفته‌ایم.

شعبانی، ادامه داد: پیش‌بینی می شود امسال با رهاسازی 140میلیون قطعه بچه ماهی استخوانی  و خاویاری حدود 8 هزار تن به ذخایر این 2 گونه ماهی دریای خزر افزوده شود .

به گفته مدیرکل شیلات گیلان، صید قاچاق و آلودگی رودخانه‌ها، برداشت شن و ماسه از رودخانه‌ها و ورود فاضلاب موجب می‌شود که فقط حدود  7تا 10 درصد بچه ماهیان رهاسازی شده در رودخانه‌ها به چرخه صید برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رها سازی 140 میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه‌های گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..