تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سناتور آمریکایی: تحریم ها ضد روسیه چندان موثر نبوده است

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پايگاه اينترنتي اسپوتنيک؛ ران جانسون سناتور جمهوری خواه امریکایی پس از دیدارش از روسیه در هفته جاری، در مصاحبه با واشنگتن اگزمینر از تاثیر تحریم های آمریکا علیه روسیه ابراز شک و تردید کرد.
دور جدید تحریم ها آمریکا علیه روسیه که از ماه مارس 2018 اعمال شدند، به اتهام دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا وضع شده اند.
در پی این تحریم ها چندین نهاد و تاجر روسی تحت تحریم های آمریکا قرار گرفتند، اما تاکنون مدرکی علیه دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ارائه نشده است.
ران جانسون گفت: «فکر می کنم تحریم ها علیه روسیه به درستی کار نمی کنند.»
جانسون افزود، تحریم های گسترده تجاری «تاثیری جدی واقعی» بر روسیه ندارند، اما «به نظر می رسد» که تحریم علیه «تاجران روسی» تاثیر گذار است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سناتور آمریکایی: تحریم ها ضد روسیه چندان موثر نبوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..