تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عصبانیت ایلان ماسک تا هدست های هوشمند «راک»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

طی روزهای اخیر مباحثات و مجادلات متعددی در خصوص وضعیت فعالیت های آمازون در بخش فروش مطرح شده است. فعالیت هایی که به نظر می رسد تا حدودی به حزب نازی مرتبط باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هدفون های بی سیم «راک» نوعی متفاوت از هدفون است. این هدفون ها به لحاظ قدرت، کیفیت و جان سختی در نوع خود منحصر به فردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هدست بی سیم اوپو یکی از برترین هدست هایی است که اخیرا وارد بازار شده است. این هدست هوشمند دارای ویژگی های متعددی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک اعلام کرد برای نجات جان دانش آموزان محبوس شده در غار تایلند ایده ارسال نوعی موشک هوشمند زیردریایی را در سر دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر شما طرفدار یک نوازنده،خواننده یا هر هنرمند محبوب دیگری باشید از چه طریقی هنرمند محبوب خود را دنبال می کنید؟ احتمالا یکی از این روش ها توسل به شبکه های اجتماعی است. اما شبکه های اجتماعی تا چه حد قابل اعتمادند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک؛ مدیرعامل شرکت های تسلا و بورینگ، از شبکه های خبری شکایت دارد. علت این شکایت به گزارش در خصوص خودروی الکتریکی جدید تسلا است که از دید ایلان ماسک نوعی "پوشش خبری بی رحمانه" تعبیر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عصبانیت ایلان ماسک تا هدست های هوشمند «راک»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..