تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاپن، آمریکا و کره جنوبی آماده ارائه تضمین امنیتی به پیونگ یانگ

وزیر امور خارجه ژاپن اعلام کرد که ژاپن، آمریکا و کره جنوبی به شرط خلع هسته ای کامل کره شمالی، آماده ارائه تضمین امنیتی به این کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «تارو کونو» وزیر امور خارجه ژاپن اظهار داشت که ژاپن، آمریکا و کره جنوبی آماده ارائه تضمین امنیتی به کره شمالی هستند.

کونو گفت: همانطور که در اجلاس سران در سنگاپور توافق شده است، تضمین امنیتی به کره شمالی ارائه خواهد شد.

وی افزود: پیش شرط اصلی برای این امر، خلع هسته ای کامل، اطمینان بخش و غیر قابل برگشت کره شمالی است.

گفتنی است که دیپلمات های بلندپایه آمریکا، ژاپن و کره جنوبی امروز برای مذاکرات سه جانبه در توکیو گرد هم آمدند. پیش از نیز «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا، در سفر دو روزه خود به پیونگ یانگ به بحث در خصوص تسلیحات هسته ای کره شمالی با مقامات این کشور پرداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاپن، آمریکا و کره جنوبی آماده ارائه تضمین امنیتی به پیونگ یانگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..