تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی تولید ۹۵ هزار تن انگور در کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اردشیر پورحبیبی گفت: استان کردستان دارای ۱۵ هزار هکتار سطح زیر کشت انگور می‌باشد که ۲۸ تا ۳۰ هزار نفر بهره بردار دارد.
وی افزود: پیش بینی می‌شود در سالجاری ۹۵ هزار تن انگور از باغات استان تولید شود که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.
مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی کردستان عنوان کرد: علت کاهش ۱۰ درصدی تولید انگور در استان، سرمازدگی و خسارات ناشی از آب و هوای نامساعد در بهار سالجاری بوده است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های سنندج، کامیاران و بیجار رتبه‌های اول تا سوم تولید انگور در کردستان را دارد، خاطرنشان کرد: برداشت انگور از اواخر مرداد ماه آغاز و با توجه به شرایط آب و هوایی در مناطق مختلف، حدود دو ماه ادامه خواهد داشت.
پورحبیبی خاطرنشان کرد: ارقام کشت شده انگور در کردستان شامل انگور کشمشی بی دانه، عسکری، فخری، خوشناو و انگور سیاه است.
انتهای پیام/م

کاهش ۱۰ درصدی تولید انگور در استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی تولید ۹۵ هزار تن انگور در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..