تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد قانونی با باشگاه‌های بدون مجوز در بوکان

ساعت: 11:44 منتشر شده در مورخ: 1397/04/17 شناسه خبر: 1383568

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان گفت: لیست کامل باشگاه‌های دارای مجوز و بدون مجوز شهرستان بوکان تهیه شده است که به زودی جهت اطلاع مردم منتشر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: یکی از از وظیفه‌های اداره ورزش و جوانان توسعه ورزش و فراهم کردن زمینه‌های لازم جهت افزایش مکان ورزشی می‌باشد. اما به جهت حمایت از ورزش و ورزشکاران و ایجاد امکان بازرسی‌های دوره‌ای این اماکن باید از فیلتر خاص اداری رد شود. تعدادی از باشگاه‌ها در سطح شهر بدون دریافت پروانه فعالیت، شروع به فعالیت کرده‌اند؛ که این امر با قانون منافات دارد.

رسول محی اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان این مکان‌ها را شناسایی کرده است و با ارسال نامه اخطار جهت تشکیل پرونده و دریافت مجوز فعالیت اقدام کرده است.

وی در ادامه گفت: در صورت عدم مراجعه مالکان این باشگاه‌ها که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند، طبق قانون این مکان‌ها تا دریافت مجوز رسمی پلمپ خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان در پایان گفت: لیست کامل باشگاه‌های دارای مجوز و بدون مجوز بوکان تهیه شده که به زودی جهت اطلاع مردم منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد قانونی با باشگاه‌های بدون مجوز در بوکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..