تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک‌هایی که در نبرد اقتصادی حضور ندارند را ستون پنجم دشمن می‌شناسیم/ افتخار نیست که بعد از چهارماه عملکرد بانک‌ها صفر است

ساعت: 11:48 منتشر شده در مورخ: 1397/04/17 شناسه خبر: 1383609

استاندار آذربایجان‌شرقی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها گفت: بانک‌هایی که در نبرد اقتصادی کنونی کشور با دولت همراه نیستند به عنوان ستون پنجم دشمن می‌شناسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج، مجید خدابخش بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال اظهار داشت: چهار ماه از سال گذشته و هیچکدام از طرح‌های جلسات در بانک‌ها اجرایی نشده است در صورت عدم حضور مدیران بانک‌ها در جلسه بعدی اخطار می‌کنم که استان را ترک کنند.

وی ادامه داد: بانک‌هایی که در نبرد اقتصادی حضور ندارند را به عنوان ستون پنج دشمن می شناسیم و اگر همراه دولت نیستند استان را ترک کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: هرکس که در شرایط افتصادی فعلی در مسیر دولت سنگ اندازی می‌کند با ترامپ و عربستان و منافقین همراه است، مگر افتخار است بعد از چهار ماه عملکرد بانک‌ها صفر باشد؟ این مساله مایه شرمندگی است.

وی خطاب به علی جهانگیری نیز تصریح کرد: پیگیر باشید بنگاه‌های اقتصادی بزرگ سپرده خود را از بانک‌هایی که با دولت همراهی ندارند بردارند و به بانکی ببرند که با دولت همراهی دارد،  برخی بانک‌ها به اندازه‌ای سپرده دارند که نیازی به مشتری‌مداری نمی‌بینند!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک‌هایی که در نبرد اقتصادی حضور ندارند را ستون پنجم دشمن می‌شناسیم/ افتخار نیست که بعد از چهارماه عملکرد بانک‌ها صفر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..