تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ضایعات خون در اردبیل به کمتر از ۲ درصد

ساعت: 15:39 منتشر شده در مورخ: 1397/04/17 شناسه خبر: 1383730

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل گفت: در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی ساختمان مرکز جامع خون و پایگاه فرآورده‌های نوین خونی در اردبیل خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بابک رضازاده امروز در آئین معارفه رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان خلخال از ایجاد مرکز جامع خون و پایگاه فرآورده‌های نوین خونی در اردبیل خبرداد و گفت: در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی ساختمان مرکز جامع خون و پایگاه فرآورده‌های نوین خونی در اردبیل خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته اهدای خون در اردبیل پنج درصد افزایش یافت، اظهار داشت: اردبیل از استان‌های برتر در حوزه اهدای خون در کشور است؛ شاخص اهدای خون در این استان  29.5  درصد در یک هزار نفر است در حالی که این آمار در کشور 25 درصد است.

رضا زاده افزود: در استان اردبیل علاوه بر تامین نیاز استان، بخشی از خون و فراورده‌های خونی به استان‌های دیگر کشور فرستاده  می‌شود که در کنار این امر ضایعات خون نیز در  این استان به کمتر از دو درصد کاهش یافته است.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل خاطر نشان کرد:  در حال حاضر 60 درصد از اهداکنندگان خون در  این استان اهداکننده مستمر هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ضایعات خون در اردبیل به کمتر از ۲ درصد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..