تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Stickman Skate Battle 2.2.1 – بازی ورزشی نبرد اسکیت سواری مرد چوبی برای اندروید

بازی موبایل Stickman Skate Battle شما را به تجربه دیگری از دنیای مرد چوبی می برد و اینبار باید با این شخصیت هیجان انگیز، به اسکیت سواری پرداخته و بتوانید با دوستان و دیگر افراد نبردهای جالبی را داشته باشید. این بزای دارای طراحی شگفت آور و زیبایی به مانند دیگر نسخه های این شخصیت است و شاهد ترفندهای دیدنی و زیبایی در هنگام تجربه این بازی هستیم که می تواند دوباره شما را سرگرم نگه دارد.

با دانلود بازی Stickman Skate Battle می توانید ویژگی های جذابی را مشاهده کنید که هیجان بالایی دارند و می توانند چالش های خاصی را برای شما ایجاد کنند. پس نباید فرصت را از دست بدهید و شما را به تجربه این بازی دعوت می کنیم. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Stickman Skate Battle 2.2.1 Apk

کاور-Stickman-Skate-Battle

اسکرین-شات-Stickman-Skate-Battle اسکرین-شات-Stickman-Skate-Battle اسکرین-شات-Stickman-Skate-Battle info

Pack your skateboard and join the ultimate Stickman Skate Battle multiplayer PVP experience. Battle with your friends and all people around the world in 1vs1 matches in astonishing, beautiful, hand designed skate parks. Perform spectacular tricks and combinations trying to beat your opponent to get his coins and get a chance to participate in the best high stake world events. Daily and weekly tournaments, freeride, 1vs1 matches, challenges and domination are just few of the awesome features waiting for you right now.

WHAT’S NEW
Various improvements and updates

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Stickman Skate Battle 2.2.1 – بازی ورزشی نبرد اسکیت سواری مرد چوبی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..