تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




براى مشكل رودخانه ها بايد به خدا شكايت كنيد، مديريت فعلى ناكارآمد است/ مضربودن محصولات تراريخته توهمى بيش نيست و موافق استفاده آنها هستم

کلانتری به دنبال طرح سوال انجمن اسلامی دانشجویان درباره مشکل تامین آب خوزستان و تمهیدات سازمان محیط زیست پاسخ داد.

براى مشكل رودخانه ها بايد به خدا شكايت كنيد، مديريت فعلى ناكارآمد است/ مضربودن محصولات تراريخته توهمى بيش نيست و موافق استفاده آنها هستمبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در جلسه‌ای به گفتگو و طرح دغدغه هاى خود و مشکلات زیست محیطى با عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست کشور پرداختند.

دیدار اعضاى شوراى مرکزى انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با کلانترى به دنبال ارسال نامه‌ای به او و درخواست رسیدگى به وضع مردم خوزستان بود و دانشجویان برای رئیس سازمان محیط زیست بلیطى به مقصد خوزستان تهیه کرده و همراه نامه ارسال کرده بودند.

کلانتری: تغییر برنامه هایم برای سفر به خوزستان امکان نداشت

در ابتدا دانشجویان به طرح مشکلات مردم خوزستان پرداختند، رئیس سازمان محیط زیست در پاسخ به این سوال که چرا با وجود شرایط بحرانی در خوزستان و ارسال بلیط از طرف انجمن اسلامی به این استان سفر نکردید تا از نزدیک شرایط بحرانی مردم را به چشم ببینید و کلانترى در پاسخ گفت: نمى توانستم برنامه هایم را تغییر دهم.

کلانترى ادامه داد: خوزستان آخرین نقطه کشور است که آب آن تمام می‌شود و حتی اگر آب شهر‌های شمالی هم تمام شود خوزستان باز هم آب خواهد داشت، مشکلى فعلى خوزستان ریزگرد‌ها نیستند مشکل استان مدیریت منابع آب است.

کلانتری در پاسخ به این سوال که در دوران تصدى پست در وزارت کشاورزى مجوز حفر چاه‌های غیر مجاز داده اید، عنوان کرد: مجلس در سال ٨٥ برای چاه‌های غیرمجاز مشروعیت صادر کرد و در واقع این چاه‌ها قانونی حفر شدند.

رئیس سازمان محیط زیست درمورد مدیریت رودخانه‌های کشور گفت: وضعیت فعلی برای مدیریت رودخانه ناکارآمد است و برای مشکل رودخانه‌ها باید به خدا شکایت کنید و آقای حجتی تازه سه ماه پیش متوجه شدند که در کشور مشکل آب داریم.

ماجرای پرحادثه سد گتوند

کلانتری درباره وضعیت سدسازی گتوند بیان کرد: این سد در زمان دولت آقای هاشمی طراحی و کلنگ زنی آن در زمان آقای خاتمی رخ داد و در دولت آقای احمدی نژاد، جای سد را تغییر دادند که این مساله موجب ایجاد مشکل شد هرچند به ایشان نامه زدم که این کار را انجام ندهند، اما وزارت نیرو، ایشان را فریب داد و این پروژه افتتاح شد.

وی درباره احیای دریاچه ارومیه  افزود: کار احیای دریاچه ارومیه ۱۲ سال طول می‌کشد که الان در سال چهارم این پروسه قرار داریم؛ مشکل دریاچه ارومیه، عدم تامین مالی است و بنده با استقراض خارجی در این مورد موافقم.

رئیس سازمان محیط زیست افزود: سو مدیریت درمورد دریاچه ارومیه، سبب شده که مردم آن منطقه عملا نمک تنفس کنند و این عاملی برای افزایش فشار خون آنهاست.

نگرانی کلانتری در رابطه با فشار خون مردم، موجب شد تا دانشجویان از وی در رابطه با محصولات تراریخته و سلامتی مردم، سوال کنند که کلانتری در جواب گفت: من موافق استفاده از این محصولات هستم و مشکلی در این رابطه نمی‌بینم.

وی با بیان اینکه هیچ منبعی، مضر بودن این  محصولات را تائید نکرده است و اکنون مضر بودن محصولات تراریخته توهمی بیش نیست حتی در هیچ نقطه‌ای از جهان، استفاده از آن‌ها ممنوع نیست.

سکوت رئیس سازمان محیط زیست درباره «کاوه مدنی»

در این جلسه پرسش و پاسخ درباره مسائلی همچون  ضعف کارشناسی در سازمان محیط زیست و فعالیت کاوه مدنی و تاثیر آن در روند آموزش که در این روند مغفول مانده طرح سوال شد اما به گفته دانشجویان پاسخی در این زمینه از سوی مسئول مربوطه حاصل نشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «براى مشكل رودخانه ها بايد به خدا شكايت كنيد، مديريت فعلى ناكارآمد است/ مضربودن محصولات تراريخته توهمى بيش نيست و موافق استفاده آنها هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..