تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله ناگهانی مشتری سفیدپوش به سرآشپز خانم +فیلم

حمله ناگهانی مشتری سفیدپوش به سرآشپز خانم +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از رستوران‌های انگلیس مردی بدون هیچ دلیلی وارد آشپزخانه شد و ضربه محکمی به صورت سرآشپز خانم وارد کرد. ویدئویی که در ادامه ارائه شده توسط دوربین مداربسته رستورانی ثبت شده است. همانطور که در ویدئو مشاهده می‌شود مشتری رستوران در حالیکه لباس سفید به تن دارد وارد آشپزخانه شده و مشتی را حواله سرآشپز خانم می‌کند.

او قصد داشت تا به ضرب و شتم خود ادامه دهد و ضربات دیگری را به صورت او روانه کند که با واکنش به موقع همکار سرآشپز مواجه شده و رستوران را ترک کرد. پس از این حادثه غیرمنتظره صاحب رستوران ویدئو را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت تا مظنون شناسایی شود. پلیس هنوز  موفق نشده است  ضارب را پیدا کند. جزئیات این اتفاق را در ادامه مشاهده کنید؛

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله ناگهانی مشتری سفیدپوش به سرآشپز خانم +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..