تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید سردار منتظرالمهدی از پشت صحنه سریال «گشت ویژه»

بازدید سردار منتظر المهدی از پشت صحنه سریال «گشت ویژه»به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «گشت ویژه» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت» و تهیه کنندگی سعید پروینی آغاز شده است، این سریال قرار است به مناسبت هفته نیروی انتظامی از تلویزیون پخش شود.

عصر روز یکشنبه ۱۷ تیر سردار محمد رضا مقیمی رییس پلیس آگاهی ناجا، سردار سعید منتظر المهدی معاون اجتماعی ناجا و سخنگو از پشت صحنه سریال در لوکیشن اصلی این سریال در سرای محله‌ای در غرب تهران است که توسط گروه دکور و صحنه به اداره پلیس آگاهی تبدیل شده، بازدید کردند.

همچنین در این سریال فرهاد قائمیان، امیررضا دلاوری، برزو ارجمند، شهین تسلیمی، رضا کریمی و اصغر حیدری بازی می‌کنند.

داستان این سریال در یک اداره پلیس آگاهی می‌گذرد و قصه اصلی پیرامون چهار پلیس است که قائمیان، ارجمند، دلاوری و کریمی آن را بازی می‌کنند و به فواصل در عملیات‌هایی که در سطح شهر برپا می‌شود حضور دارند.

مهرداد خوشبخت در سال ۸۰ فصل اول این سریال را در قالب مینی سریالی ۵ قسمتی ساخته و در همان سال از شبکه دو سیما پخش شده است. در این سریال رضا کیانیان، پژمان بازغی، زهره فکور صبور، شیرین بینا بازی می‌کردند.

گفتنی است؛ این فصل از سریال تلویزیونی «گشت ویژه» در ۱۵ قسمت به سفارش ناجا تولید خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید سردار منتظرالمهدی از پشت صحنه سریال «گشت ویژه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..