تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به‌زودی مرکز ارزیابی و توسعه شایستگی‌های شغلی شرکت ملی گاز افتتاح می شود

به زودی مرکز ارزیابی و توسعه شایستگی‌های شغلی شرکت ملی گاز ایران (TAC) افتتاح خواهد شد.

به گزارش شمانیوز، اسحاق فرشیدی، رییس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این مطلب، اظهار داشت: واحد آموزش و تجهیز نیروی انسانی این شرکت، جهت شفاف سازی و بیان کمّی شایستگی‌های دانشی و مهارتی در حوزه‌های تخصصی و عمومی مشاغل از سال ۱۳۹۵، پروژه تدوین استاندارد‌های آموزشی مبتنی بر شایستگی را آغاز کرده است.

وی در ادامه افزود: بر این اساس، این شرکت تاکنون موفق شده تا سند مرجع آموزشی ۶۱ شغل را تدوین کند.

فرشیدی تصریح کرد: در حال حاضر، با اخذ مصوبات لازم از هیأت‌مدیره شرکت ملی گاز ایران، این امور در نظر دارد تا مرکز ارزیابی و توسعه شایستگی‌های شغلی را به منظور دنبال کردن اهداف زیر شامل؛ ارزیابی شاغلین، تهیه پروفایل‌های شایستگی شاغلین و آنالیز و تحلیل شکاف شایستگی شاغلین و برنامه ریزی جهت توسعه، راه اندازی کند.

به گفته رییس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران، درحال حاضر این امور برای نیل به این اهداف درصدد ایجاد ابزار‌های لازم، شامل؛ بانک ارزیابان، تدوین آزمون‌های استاندارد مشاغل، تهیه سناریو‌های ارزیابی و ... است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به‌زودی مرکز ارزیابی و توسعه شایستگی‌های شغلی شرکت ملی گاز افتتاح می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..