تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پورمحمدی به خبر اختلافش با رئیسی

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: وجود هرگونه اختلاف با حجت الاسلام رئیسی را تکذیب می‌کنم.

به گزارش شمانیوز، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حواشی اخیر و گمانه زنی‌های برخی رسانه‌های اصلاح طلب درباره اختلافش با حجت الاسلام ابراهیم رئیسی اظهار کرد: وجود هرگونه اختلافی را با رئیسی تکذیب می‌کنم، با اعضای جامعه روحانیت بحث‌هایی داریم وخواهیم داشت و این امر حاکی از نشاط و پویایی جامعه روحانیت است.

وی ادامه داد: البته بحث و گفتگوی جدی با بیان نقطه نظرات امر مثبتی بوده که همواره بر فضای جامعه روحانیت مبارز حاکم است و در نهایت کلیه تصمیم گیری‌ها بر اساس رای اکثریت اتخاذ خواهد شد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز همچنین سیر جامعه روحانیت مبارز را مثبت، راه گشا و متناسب با نیاز‌های روز تلقی کرد و گفت: امیدوارم که روند فعلی جامعه روحانیت حفظ و ادامه پیدا کند.

گفتنی است؛ چندی پیش روزنامه "اعتماد" مطلبی را با عنوان رویارویی در جامعه روحانیت مبارز منتشر کرده و مدعی شده بود که حجت الاسلام رئیسی و طیف همراه او در جامعه روحانیت مبارز، دبیرکلی پورمحمدی را قبول ندارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پورمحمدی به خبر اختلافش با رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..