تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلاتان: بازیکنان سوئد شایسته‌ی توپ طلا هستند

ورزش سه: زلاتان ابراهیمویچ معتقد است تک‌تک بازیکنان سوئد به خاطر تلاشهای خود در این جام جهانی شایسته‌ی دریافت توپ طلا هستند.

سوئد دیروز در مقابل انگلیس با نتیجه‌ی 2-0 شکست خورد تا به خانه برگردد و از جدال با کرواسی برای راه‌یابی به فینال جام جهانی محروم شود. اما سوئد رویهم‌رفته فراتر از حد انتظارات ظاهر شد چرا که پیش از شروع جام جهانی، کمتر کسی امیدوار بود سوئد بدون ابراهیمویچ جام جهانی موفقی را پشت سر بگذارد.

زلاتان در توییتر خود به تمجید از تیم ملی کشورش پرداخته و می‌نویسد " تک‌تک بازیکنان سوئد باید توپ طلا بگیرند. کاری که آنها کردند تا ابد در خاطره‌ی ما زنده خواهد ماند. به خاطر نمایش خوب‌تان سپاسگزاریم ".

وین رونی که بعد از پیوستن به دی‌سی یونایتد و لیگ فوتبال آمریکا این فصل در مقابل زلاتان به میدان خواهد رفت، به سرعت دست به کار شده تا سر به سر هم‌تیمی سابق خود در منچستریونایتد بگذارد. رونی در توییتی خطاب به زلاتان نوشته " امروز چه حسی داری رفیق ؟ اگر می‌خواهی با کسی گپ بزنی، من همیشه آماده‌ام ".

زلاتان در عین حال در شرط‌بندی با یکی دیگر از ستاره‌های سابق انگلیس هم شکست خورده و حالا باید برای تماشای یکی از بازی‌های سه‌شیرها در استادیوم ویمبلی، در کنار دیوید بکهام، به لندن سفر کند. بکهام با زلاتان شرط بسته بود که در صورت برد انگلیس، زلاتان باید در کنار او یکی از بازی‌های سه‌شیرها را در استادیوم ویمبلی تماشا کند و در صورت برد سوئد، او هر چه زلاتان بخواهد از فروشگاه‌های ایکه‌آ برایش خواهد خرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلاتان: بازیکنان سوئد شایسته‌ی توپ طلا هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..