تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه سهل‌انگاری یک زوج که نفس‌ را در سینه حبس می‌کند! +فیلم

نتیجه سهل‌انگاری یک خانواده که نفس‌تان را در سینه حبس می‌کند!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروند چینی صحنه‌ای دلهره‌آور از اتفاقی را که نتیجه سهل‌انگاری یک خانواده بود با دوربین موبایل به ثبت رساند. ماجرا از این قرار بود که شیطنت پسری 3 ساله کار دستش داد و  هنگامی که والدینش از او غافل شدند در وضعیتی بسیار خطرناک قرار گرفت. اهالی محله ناگهان متوجه این کودک شدند که گردنش میان حفاظ فلزی مقابل پنجره گیر کرده و بدنش مانند کسی که به دار آویخته شده آویزان شده است.

تا جایی که فیلم نشان می‌دهد هرچه مردم با فریاد و کوبیدن به درب خانه سعی در آگاهی والدین کودک دارند تلاششان بی نتیجه است و کسی پاسخگو نیست. این در حالی است که پایگاه خبری دیلی میل از نجات پسر چینی در پایان ماجرا خبر داده است.

در ادامه لحظات نفس‌گیری که پسربچه 3 ساله میان زمین و آسمان معلق مانده و از شدت درد فریاد می کشد را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:

شکنجه وحشیانه پسر خردسال توسط مادر سنگدل ! + فیلم

انتهای پیام/

فیلمی نفس‌گیر و دلهره آور از نتیجه سهل انگاری یک خانواده 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه سهل‌انگاری یک زوج که نفس‌ را در سینه حبس می‌کند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..