تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چراغ سبز چین به مرسدس بنزِخودران برای آزمایش در پکن

چراغ سبز چین به مرسدس بنزِخودران برای آزمایش در پکن

به گزارش خبرآنلاین، این اولین بار است که یک خودروساز خارجی می‌تواند مجوز آزمایش فناوری در چین را در حوزه خودران کسب کند.{لینک}

به گفته کارشناسان ترافیک در پکن پیچیده و منحصربه‌فرد است و بنز که زیرمجموعه دایملر است، با همکاری کمپانی چینی Baidu Apollo این پروژه را انجام خواهد داد. دایملر و بایدو روی پلتفرم خودران موسوم به Apollo کار می‌کنند.

نمونه‌ای که قرار است آزمایش شود، مجهز به راننده است تا در مواقع ضروری کنترل و مدیریت خودرو را بر عهده بگیرد.

کمپانی‌های SAIC، Nio و Baidu مجوز توسعه فناوری خودران را در چین گرفته‌اند و دایملر که مجوز توسعه فناوری خودران در آمریکا(سال 2014 در کالیفرنیا و 2016 در نوادا) و آلمان را دارد؛ با همکاری بایدو در پروژه‌ای مشترک کار خود را جلو خواهد برد.

دایملر قرار است سال 2020 با همکاری Bosch تاکسی‌های سطح 4 (بدون راننده در معابر عمومی) خودران را در آلمان اجرایی کند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چراغ سبز چین به مرسدس بنزِخودران برای آزمایش در پکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..