تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌حجابی در جامعه چه عواقبی دارد؟

حجاب زنان سنگری برای دفاع علیه دشمنان اسلام استحجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی کرمی سخنران و کارشناس مذهبی، در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تعریف حجاب گفت: اصل حجاب یک مسئله درونی و باطنی است و ممکن است کسی حجاب داشته باشد؛ اما خیلی مبتنی بر قیود نباشد و یا بالعکس. حجاب پوشیدگی و حجاب برتر به معنی حجاب پوشیده‌تر است.

وی افزود: بهترین حجاب آن است که مانع دیده شدن ارزش های ذاتی و جنسی یک زن شود. حجابی که باعث شود دیگران به زنان نگاه ابزاری نداشته باشند. در واقع انسان نباید به گونه ای رفتار کند که با دید کالای مصرفی به او نگاه شود.

این سخنران و کارشناس علوم دینی با اشاره به ورود فرهنگ غربی و تغییر الگوی پوشش زنان و مردان در جامعه، اظهار کرد: یک جمله معروف وجود دارد که بیان می کند «حجاب محدودیت نیست، مصونیت است»؛ به این معنی که حجاب به زن حفاظ می دهد و دامنه امنیت را برای بانوان گسترده می کند. زنان را در دژی قرار می دهد که باعث جلوگیری از فساد و فحشا و مستحکم تر شدن روابط خانواده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی در پایان گفت: الان متاسفانه در شرایط تبلیغی سنگینی قرار داریم و از سمت دشمنان مورد هجمه فرهنگی هستیم. به عقیده من حجاب سنگر است و اگر دشمنان ما بتوانند این سنگر را فتح کنند و این امتیاز را از ما بگیرند، به دنبالش بدون هیچ هزینه‌ای می توانند بقیه سنگرها را هم فتح کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌حجابی در جامعه چه عواقبی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..