تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم Fahrenheit 451 2018 دوبله فارسی

دانلود فیلم Fahrenheit 451 2018 اطلاعات فیلم: IMDB

امتیاز فیلم: ۴.۸

ژانر: درام،علمی تخیلی

فرمت:MKV

کیفیت: WEB-DL

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

محصول کشور: آمریکا

سال ساخت: ۲۰۱۸

کارگردان: Ramin Bahrani

بازیگران فیلم Fahrenheit 451 2018

Michael B. Jordan,Aaron Davis,Cindy Katz,Michael Shannon,Mayko Nguyen,Dylan Taylor,Saad Siddiqui,Katherine Cullen,Edsson Morales,Jordan Baker,Nathanial Buzzanga-Silveira,Charlotte Flint,Luke Flint,Malakai Fox,Marni Hogg

خلاصه داستان فیلم Fahrenheit 451 2018

داستان فیلم Fahrenheit 451 براساس کتابی است که به قلم ری بردبری نوشته شده و با همین نام در سال ۱۹۳۵ منتشر شده است. در این فیلم، آینده‌ای به تصویر کشیده می‌شود که تمامی کتاب‌ها غیرقانونی تلقی و سوزانده می‌شوند. فارنهایت ۴۵۱، دمایی است که کاغذ در آن شروع به سوختن می‌کند. گای مونتاگ یکی از افرادی است که مسئولیت سوزاندن کتاب‌ها را دارد. او از جایگاهی که در این دنیا دارد بسیار خوشحال است. اما رفته رفته مدام این سوال در ذهن مونتاگ به وجود می‌آید که چرا کتاب‌های دنیا باید نابود شوند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم Fahrenheit 451 2018 دوبله فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..