تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرمزی دور دهان نوزاد، ناشی از چیه؟

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: آترینا اصلا غذا نمیخوره اگر هم میخوره بدرد نخور میخوره امشب اومد رو سفره منم گفتم بذارم ببینم میخوره که دیدم بله دست میزنه تو ظرف و میذاره دهنش بعد چند دقیقه دیدم دور لبش جوش قرمز زده البته بگم همیشه بامجان تازه میذاشتم دستش و میخورد حساسیت نشون نمیداد گوجه هم تو سوپاش میریزم بازم حساسیت نداره نمیدونم اینا الان از چین؟ البته فلفل دلمه و مقداری بامیه هم ریختم تو گوجه بادمجان ادویه و دارچین و اینا هم داشت الان خوابه آیا واسش بده؟؟ یا خودش خوب میشه؟

 

پاسخ دکتر محمد زنوزی راد، متخصص کودکان:

دوست عزیز آلرژی غذایی برای کودک مطرح است اما این آلرژی به همه مواد غذایی نیست معمولا به یک یا چند ماده غذایی است. باید مواد غذایی شایع آلرژی زا را یک به یک جدا کنیم تا ببینم علائم بهتر می شوند، کاکائو، توت فرنگی، ماهی، ادویه جات، بادام زمینی، بادمجان، گاهی لبنیات از مواد غذایی آلرژی زا هستند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرمزی دور دهان نوزاد، ناشی از چیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..