تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریختن منی داخل واژن، ممکنه باردار باشم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من ۱۹ سالمه حدود ۲ سال عقدکردیم من تو این دوسال بدون هیچ قرص و دارویی یا حتی کاندوم رابطه داشتم. همسرم خودش جلوگیری میکرد من ۲ هفته پیش دقیقا روز۷پریودم که تموم شود غسل کردم شبش رابطه داخلی داشتم که منی داخل ریخته شود بعد از رابطه من سریع بلند شدم و منی یکم از واژنم بیرون ریخته شد ولی نمیدونم کامل بود یا نه ولی از دیروز پهلوی سمت راستم خیلی درد میکنه وقتی میخوام پاشم یه درد شدیدی میگیره بدشم اگر باردار باشم من کلاس والیبال میرم و تقریبا حرکات سنگینه امکان داره ک برای بارداریم ضرر داشته باشه؟؟

 

پاسخ دکتر کتایون برجیس، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:

دوست عزیز استرس نداشته باشید. این مساله طبیعی است و برای همه پیش می آید. پس از انزال مرد اسپرم در زمانی بسیار کوتاه به سمت رحم حرکت می کند و خروج مایع منی از واژن شما نمی تواند تاثیر خاصی روی باردار شدن تان داشته باشد. پس نگران نباشید . هر گونه تماسی با ترشحات مردانه می تواند باعث بارداری شود. اگر پریودتان به تاخیر افتاده تست بتا بدهید تا ببینیم که باردار هستید یا خیر. 

 

پاسخ دکتر سمیه یگانه، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی: 

 دوست عزیز اگر به طور حرفه ای ورزش می کنید می توانید خیلی سبک تر این ورزش را تا ماه سوم ادامه بدهید. اما اگر مدت زیادی نیست که ورزش می کنید بهتر است ورزش های مخصوص دوران بارداری را انجام دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریختن منی داخل واژن، ممکنه باردار باشم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..