تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آثار زلزله بیکاری به مراتب ویرانگرتر از زلزله ۷.۳ ریشتری بوده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه بازوند استاندار آثار زلزله بیکاری به مراتب ویرانگرتر از زلزله ۷.۳ ریشتری بوده استکرمانشاه عصر امروز شنبه در نشست ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده که با حضور سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان و مدیران عامل بانک‌ها و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ اظهار داشت:
سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان اولین مدیر در سطح ملی بود که ابتدای صبح روز حادثه در مناطق زلزله زده حضور یافت. ایشان همان لحظه سیمان مجانی مورد نیاز واحد‌های حادثه دیده را متقبل شدند که حدود ۹۰ هزار واحد احداثی و تعمیری را شامل می‌شود.
وی زلزله‌ی بیکاری در کرمانشاه را به مراتب ویرانگرتر از زلزله ۷.۳ ریشتری دانست و افزود: باید همه مجموعه‌ها از جمله بانک‌ها برای برون رفت از این وضعیت دشوار کمک کنند و بانک‌ها در این زلزله یک مشارکت گسترده و بی نظیر را داشتند که شایسته تقدیر است و اعتبارات مناسبی در زمینه بازسازی، صنعت و کشاورزی در اختیار زلزله زدگان و کارآفرینان قرار دادند.
بازوند همچنین از مجمع بانک‌ها تقدیر کرد و افزود: بانک‌های استان در این مدت کمک‌های بسیار ارزشمندی را در حوزه بازسازی واحد‌های آموزشی و همچنین خرید یک دستگاه سیتی آنژیو در حوزه درمانی برای مناطق زلزله زده انجام داده اند؛ و انتظار داریم بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات به واحد‌های زلزله زده‌ای که به صورت پیلوت مسکونی هستند؛ همکاری‌های لازم را بنمایند.
استاندار کرمانشاه اقتصاد کشور را یک اقتصاد بانک محور داست وادامه داد: این شرایط بانک محور بر استان ما نیز حکمفرما است و نمیتوان انتظار معجزه داشت، بسیاری از خانواده‌های کرمانشاهی از بیکاری رنج می‌برند و باید همه کمک کنیم این رنج را کاهش دهیم.
وی همچنین از بخش خصوصی و نقش آن در برون رفت از مشکلات مهم دانست و افزود:بخش خصوصی در شرایط تحریم‌های ظالمانه آمریکا، یک فرصت برای توسعه کشور و افزایش تولید و رونق اقتصاد و اشتغال محسوب می‌شوند و در همین راستا باید موانع موجود در بروکراسی اداری و بانکی را از مسیر آن‌ها برداریم.
بازوند در ادامه تصریح کرد:بخش مهمی از منابع مالی کشور در اختیار بانک‌هایی همچون سپه، ملی و صنعت و معدن است و سفر مدیران بانک‌ها می‌تواند کمکی برای کاهش مشکلات استان و رونق اقتصادی و اشتغالزایی باشد.
تعدادی از واحد‌های تولیدی طبق شرایط قانونی به تملک بانک‌ها درآمده اند. مدیریت ارشد استان انتظار دارد مدیران بانک ها، اختیارات لازم برای تعیین تکلیف این واحد‌ها را در اختیار سرپرستی‌های استانی قرار دهند تا هرچه زودتر این واحد‌ها به چرخه اقتصاد استان بازگردند.
در پایان بازوند گریزی هم به مسئله صرفه جویی در منابع زد و گفت: ما انتظار داریم همه دستگاه‌ها صرفه جویی را سر لوحه کاری خود قرار دهند و همچنین بنیاد مسکن از آب شرب شهری و روستایی در زمینه ساخت و ساز روستا‌ها استفاده نکند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آثار زلزله بیکاری به مراتب ویرانگرتر از زلزله ۷.۳ ریشتری بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..