تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوکسور قدیمی در آتش سوزی پتروشیمی آبادان مجروح شد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، فرید امانی - آتش‌نشان - در این باره گفت: درحال حاضر دو عمل جراحی روی پاهایم انجام شده و یک عمل دیگر نیز ممکن است انجام شود. وضعیت عمومی من خوب است ولی از نظر روحی به‌دلیل اینکه دو نفر از دوستانم را در این حادثه Incident از دست دادم، در شرایط خوبی قرار ندارم.وی در ادامه افزود: من آتش‌نشان پتروشیمی آبادان هستم. بامداد هفتم تیر بود که در واحد 600 پتروشیمی آبادان آتش‌سوزی رخ داد، یکی از دوستانم با من تماس گرفت و گفت که پتروشیمی دچار آتش‌سوزی شده است. پس از اینکه دوستم تلفن را قطع کرد با وجود اینکه شیفت کاری من نبود، شبانه به سمت شرکت رفتم و تصمیم گرفتم به دوستانم در خاموش کردن آتش کمک کنم.این پیشکسوت بوکس خاطرنشان‌ کرد: با توجه به اینکه آب زیر پاهای‌مان گرم شده بود، از ناحیه پا دچار سوختگی شدیم، ضمن اینکه مواد شیمیایی موجود در محل نیز به درون پاهای‌مان نفوذ و سوختگی پاهای ما را دوچندان کرد ولی با توجه به اینکه می‌گفتند یکی از دوستان‌مان در آتش مانده است، به فکر پاهای‌مان نبودیم و تنها به این فکر می‌کردیم که بتوانیم آتش را خاموش کنیم تا شاید دوست‌مان را زنده از محل مورد نظر خارج کنیم. ولی متأسفانه زمانی که آتش خاموش شد، متوجه شدیم که دو نفر از دوستانمان در این حادثه جان باختند و واقعاً از نظر روحی، ضربه سنگینی به ما وارد کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام عجیب پلیس ضد شورش پایتخت در جمع بازاریان تهران ! + تصویر

عکس فروش سربریده کودک تاریخ جهان را تکان داد ! + عکس 16+

بهنام در اولین قرار شبنم راحامله کرد + جزییات

متلک پر معنای "مسعود شجاعی" به آقای رئیس جمهور+ تصویر

اولین عکس ها از قبر وحید مرادی / اشتباه بزرگ وحید در زمان قتل چه بود؟ + تصاویر

وحشت در آسمان رشت /لحظه از کار افتادن موتور هواپیمای رشت – تهران + تصویر

اولین واکنش وکیل عامل قتل وحید مرادی در زندان

اعدام برای ناپدری بی حیا بخاطر آزار کیمیا 7 ساله در کرج! + عکس

اتفاق وحشتناک در تهران / پدری در جنت آباد به دختر 15 ساله اش تجاوز کرد

شهاب به من و دختر مورد علاقه اش شک داشت / آن شب اصرار داشت که او را در خانه من است! + عکس

دستورات تازه در پرونده قتل وحید مرادی / هنوز قاتل مشخص نیست! + عکس

وقتی عکس های ناجور زن زیبایم را در گروه پسران پشمالو دیدم، خشکم زد! +عکس

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوکسور قدیمی در آتش سوزی پتروشیمی آبادان مجروح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..