تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اردوی تیم ملی ‌تکواندو در گرگان

عبدالحکیم فیروزی رئیس هیئت تکواندو  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  گفت: تیم ملی پومسه آقایان و‌ بانوان کشورمان برای اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا اردوی آماده سازی خود را به مدت دو روز در گرگان برپا می کند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام  شده، تیم ملی تکواندو از ۱۷ تیرماه  ساعت  ۸:۳۰صبح از تهران به سمت گرگان حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: تمرین اختصاصی تیم ملی کشورمان، عصر روز یکشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ عصر در بخش مردان  و از ساعت  ۱۸:۳۰ تا۱۹:۳۰ در بخش زنان  در باشگاه ورزشی اوتانا برگزار می شود .

فیروزی همچنین گفت: تمرین عمومی تیم ملی کشورمان، روز دوشنبه از ساعت  ۱۰:۳۰ تا  ۱۱:۳۰ در بخش  مردان از ساعت ۱۲ تا ۱۳   دربخش زنان در  سالن ۴۰۰۰ شهید گرگان برپا می شود.

رئیس هیئت تکواندو گلستان در پایان ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده ورود تماشگران  برای  تماشای تمرینات  تیم‌ملی پومسه آزاد‌ است .

انتهای پیام/ع/فا

گرگان میزبان اردوی تیم ملی ‌تکواندو است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اردوی تیم ملی ‌تکواندو در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..