تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه یوونتوس درباره جذب رونالدو

باشگاه یوونتوس با منتشر کردن بیانیه‌ای رسما به جذب کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.

به گزارش شمانیوز، به نظر می‌رسد که جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید جدی شده و این بازیکن در آستانه پیوستن به یوونتوس است. هواداران یوونتوس بی‌صبرانه در انتظار نهایی شدن این انتقال هستند تا بهترین بازیکن جهان در دو سال اخیر پیراهن تیم محبوب آن‌ها را بر تن کند.

باشگاه یوونتوس در بیانیه‌ای به این انتقال واکنش نشان داد و جالب این که نه آن را تایید و نه آن را رد کرد.

در بیانیه باشگاه یووه آمده است: درباره آن چه که در رسانه‌ها آمده است باید این را بگویم که باشگاه یوونتوس برای حضور قدرتمندانه خود دست به هر اقدامی در فصل نقل و انتقالات می‌زند. به زودی و در چارچوب قانون درباره همه چیزی سخن به میان خواهد آمد.

رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی از توافق چهار ساله باشگاه یوونتوس با کریستیانو رونالدو سخن به میان می‌آورند تا جایی که این باشگاه ایتالیایی حاضر است که سالانه ۳۰ میلیون یورو به رونالدو پرداخت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه یوونتوس درباره جذب رونالدو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..