تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارز ۴۲۰۰ تومانی به مجلس رسید

جلسات فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی چگونگی تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برگزار می‌شود.

به گزارش شمانیوز، سیدحسن حسینی‌شاهرودی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در زمینه ساماندهی بازار ارز انتقاد کرد و گفت: طبق اخباری که به کمیسیون رسیده، ارز با نرخ دولتی ۴۲۰۰ تومانی به واردات کالا‌های غیرضروری اختصاص یافته که این موضوع در جلسات ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی کردیم تا نشست‌های فوق‌العاده‌ای برای بررسی علل تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به برخی کالا‌های غیرضرور در کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل دهیم. در این جلسات نمایندگانی از وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و مرکز پژوهش‌های مجلس حضور دارند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: نشست‌های فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی برای بررسی علل تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به برخی کالا‌های غیرضروری در اسرع وقت تشکیل می‌شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارز ۴۲۰۰ تومانی به مجلس رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..